„Eu spun da , ei inca..ba”:)


Dupa ce Radu Voina a parasit banca Oltchimului,in presa s-au vehiculat nume grele :Marit Breivik,Tonje Tiselj,Anja Andersen,Roth Kalman,dar ungurul Peter Kovacs pare sa fie norocosul castigator.„M-am înţeles cu Vâlcea, dar ca totul să rămână în picioare, mai am o singură condiţie de îndeplinit: trebuie să-mi reziliez contractul cu federaţia turcă (n.r. – până în prezent, Peter Kovacs a fost selecţionerul Turciei)„.Afirmatiile sale nu au fost insa confirmate si de oficialii valceni:

Kovacs a dat o declaraţie pe care eu nu o înţeleg. A spus că s-a înţeles cu noi, că totul este stabilit. Nu este deloc aşa. E drept că am vorbit cu el, e drept că vorbesc zilnic cu el. Nu este nimic sigur, din două motive: în primul rând, Kovacs mai are contract încă un an cu federaţia din Turcia, unde este selecţioner. Are contract până la 30 septembrie 2011. Noi am încercat să-l aducem şi în 2008, dar atunci mai avea trei ani de contract şi nu am reuşit. În al doilea rând, am vorbit în principiu, nu am vorbit despre detalii de contract, despre bani, despre obiective, despre nimic. Cum să fie totul stabilit dacă aceste detalii nu au fost puse la punct? Aşteptăm să vedem dacă îşi rezolvă problema de contract cu federaţia turcă apoi vom mai discuta

Si cum in Romania nu putem fi siguri nici dupa ce este anuntat oficial;)) probabil ne vedem nevoiti sa asteptam reunirea lotului pentru a vedea pe cine ne vom baza..

1 comentariu

  1. orice om intreg la cap nu dadea asemenea declaratii daca nu era ceva sigur😉
    aici gavrilescu abereaza(ca si atunci cand a spus ca andersen si breivik sunt pe lista oltchimului :-j ). la ce dreacu sa-l mai tina turcii dupa ce a ratat calificarea la euro?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

