Cris Neagu..- „Ambiţie, dăruire, talent, multă muncă, modestie”.


Cris Neagu:  „Fiecare zi e împlinită pentru mine fiindcă fac ce îmi doresc şi ce îmi place. Merg la antrenament, mănânc, dorm şi plec apoi la a doua şedinţă de pregătire. Nimic special”

-Unde ţi-ai petrece o vacanţă de vis?
-Undeva unde aş putea să fiu liniştită şi fără griji.

Unde te vezi peste zece ani?
-Nu ştiu, nu pot să spun acum ce se va întâmpla peste zece ani.

Cum îţi ocupi timpul liber?
-Îmi place să merg la cumpărături, ascult muzică şi mai îmi place atunci când pot merge acasă în Bucureşti.

Îţi place să găteşti? Cum te descurci departe de familie?
-Nu prea am timp să gătesc. Mi-e greu fără familie, dar am învăţat să mă descurc singură.

-Care este cea mai frumoasă amintire?
-Am câteva amintiri frumoase, dar cea mai frumoasă şi recentă e calificarea în finala Ligii Campionilor.

-Dar dezamăgire?
-Faptul că nu am reuşit să câştig până acum o medalie la un turneu final cu echipa naţională.

Ce te indispune?
-Când nu reuşesc să dorm la prânz înaintea unui antrenament şi mai ales înaintea unui meci.

Ce te motivează?
-Dorinţa de a face performanţă

Există cineva de care ţii cont în luarea unei decizii importante?
-Da, familia mea.

-Ai devenit deja un model. Ce ar trebui să facă o copilă pentru a călca pe urmele Cristinei Neagu?
-Să muncească foarte mult, să pună pasiune în ceea ce face, să fie modestă, ambiţioasă şi să aibă şi un pic de talent

.Mai copilăreşti?
-Nu prea.

Cristina Neagu: „M-a ajutat foarte mult în cariera mea de până acum. Mă sfătuiesc şi în ziua de azi cu prima mea antrenoare.Nu-mi aduc aminte mare lucru de la primul antrenament, eram încă nehotărâtă dacă să rămân la handbal sau să merg la baschet”.
 

Maria Covaci:E frumoasă, deşteaptă şi valoroasă!”

Cum aţi descoperit-o pe Cristina?
-Prima întâlnire cu Cristina a avut loc cu câţiva ani înainte, în 2000, dar constat că o descopăr în fiecare zi.

-Ce aţi descoperit de curând în cazul ei?

-Este motivată, aceeaşi fetiţă frumoasă, deş­teaptă şi foarte bună. Că iubeşte handbalul mai mult ca orice. Nu trebuie să i se vorbească de prieten, anturaj, vicii. Dacă am avea 100 de sportivi ca ea în România, am fi foarte departe.

-Cum se motivează înaintea unui meci cu miză?

-În cazul Cristinei, toate meciurile au miză, indiferent că e vorba de campionat, cupe europene sau naţională. Ţine cont de indicaţiile staff-ului tehnic şi îşi propune să obţină tot ce e mai bun.

-Se mai întâmplă uneori ca echipa ei să mai şi piardă. Suferă mult atunci?

-Enorm şi niciodată nu găseşte alţi vinovaţi. Se învinovăţeşte doar pe ea, încearcă să vadă unde a greşit.

-Depăşeşte rapid astfel de momente?

-Da, pentru că nu-i permite timpul. Până la urmă, cel mai important lucru este meciul care vine.

Prietenia cu Patty..

 

 

 

 

„Nu simt nicio presiune pe umeri. Dau tot ce pot şi încerc să-mi ajut cât mai mult echipa”

Nu se teme de nimeni

„De cine să mă tem? Toate avem două mâini, două picioare, handbalul e doar un joc până la urmă”.

Fotbalul  i-a ramas in sange

Când eram mică, îmi plăcea foarte mult să mă joc cu mingea de fotbal. Aşa am învăţat şi mi-a rămas în sânge.Sunt handbalistă, aşa că nu pot spune dacă m-aş fi văzut practicând alt sport”.

 
 

 

 

   

sursa foto: prosport.ro

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

