Nasty iubeste Valcea:X


Frumoasa ucrainianca este deja indragostita de Valcea.Dar si Valcea o iubeste..

E mai bine decît în Ucraina. Aici mi se pare că sînt şi mai iubită. Suporterii mă opresc pe stradă şi mă întreabă de vorbă. Rămîn uimiţi cînd le răspund în româneşte.

     „În Ucraina, oamenii mi se par mai răi. Nici nu au auzit de handbal! Am cîştigat cu naţionala Ucrainei medalia de bronz la Olimpiada de la Atena şi toţi au uitat. Ne înjură cînd nu jucăm bine”.

               „E o echipă foarte frumoasă. Mi-ar plăcea să mi se dea puţin mai multă încredere pentru că eu pot mai mult. Dacă stau mai mult în teren, dau goluri pentru Oltchim

Dorul de Alesia …:(

 „Mi-e dor de fetiţa mea, Alesia. Are trei ani şi vorbesc zilnic cu ea pe internet sau la telefon. Dacă ar fi cu mine, mi-ar fi mult mai uşor„.

Nasty e o fată extraordinară. Are o ambiţie ieşită din comun. Se loveşte la antrenamente şi se ridică imediat de teamă să nu o scot pe margine”
Radu Voina, antrenor Oltchim

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

