A revenit:X


Dupa o accidentare groaznica …În disputa cu Zvezda Zvenigorod, de la Rm. Vîlcea, în minutul 15, scăpată pe contraatac, Alice a marcat, dar a rămas întinsă pe podea, urlînd de durere. „Am vrut să evit o adversară, am sărit şi am simţit cînd am aterizat cum mi-a intrat genunchiul aşa, în interior”, îşi aminteşte handbalista, gesticulînd expresiv. Au urmat cele mai grele momente din cariera ei. „M-am operat de ligamente în Belgia, la doctorul Martens. Era prima mea operaţie şi nu ştiam ce să fac. Am plîns, eram cu moralul la pămînt, dar uşor-uşor a trecut. Acum vreau să uit de această perioadă şi să o iau de la capăt”….Alice REVINE!si in ce moment…in finala Ligii Campionilor.

 „Cînd jucau fetele, mă simţeam ca un copil căruia îi iei jucăriile. Nu aveam stare, eram superemoţionată, iar la finalul partidelor hainele de pe mine erau fleaşcă de transpiraţie. Parcă jucasem şi eu”

Ştiam că dacă o să ajungem în finală, pot şi eu să joc. Le-am încurajat tot timpul, ştiam că sînt în stare. Am mare încredere în fete, în echipă în general. Nu degeaba au ajuns în finala Ligii Campionilor”

 „Oltchim şi Viborg sînt cele mai bune echipe din lume. Eu am încredere însă în noi, în românce. Dacă am ajuns aici, ne dorim să cîştigăm trofeul, să-i facem pe suporterii noştri fericiţi. Nu ne temem de daneze. Le ştim foarte bine, am mai jucat cu ele, dar trebuie să dăm totul, să jucăm la cel mai înalt nivel ca să avem şanse”

 Alice, cum e să fii din nou pe teren?
– E minunat. A trecut o veşnicie parcă pe margine, cît am fost accidentată. Acum însă nu mai vreau să-mi aduc aminte de acea perioadă. Important e că am revenit şi că acum sînt iarăşi pe teren.

– Ai avut emoţii?
– Offf, mari. Parcă acum debutam în prima ligă. Ştii cum e, era primul meci după şase luni şi eram prea nerăbdătoare. Emoţiile s-au amplificat însă că am redebutat, ca să zic aşa, chiar la Deva, locul unde am jucat între 2000 şi 2004. Deva e oraşul în care m-am stabilit şi unde m-am simţit foarte bine.

– Oamenii te-au primit foarte bine, nu au uitat evoluţiile tale care au ajutat Reminul să cîştige Challenge Cup.
– Le mulţumesc mult pentru primirea făcută! De altfel, să ştiţi că noi, Oltchimul, în general, sîntem peste tot primite bine. Oamenii ne iubesc, ne cer autografe, pozăm alături de ei. Cred că e ceva firesc şi în acele momente te simţi mîndru că faci handbal.

DEvotamentul tau ,respectul nostru!”

sursa foto: prosport.ro

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

