Suntem in finalaaaaaa!:X


Felicitări, Cristina! Cum te simţi calificată în finala Champions League?

Este ceva de vis, un sentiment pe care îl aştept de când am început handbalul. Am avut puterea să trecem peste toată presiunea, iar la final să ne îndeplinim obiectivul.

 Care ar fi secretul acestei calificări?

N-a fost numai secretul acestui meci, ci al întregului parcurs, adică foarte multe antrenamente, sala de forţă, şedinţe video. Nu am ştiut altceva decât handbal.

V-aţi temut în vreun moment că veţi fi în dificultate?

Nu ne-am temut în niciun moment. Toată lumea a dovedit tărie de caracter, a strâns din dinţi, iar la final am putut trăi această mare bucurie. Cum va fi „dubla” cu Viborg.

Aduceţi trofeul la Vâlcea?

Greu de spus. Viborg este campioana Europei, dispune de o echipă fantastică, a revenit şi Grit Jurack după ce a născut. Va fi foarte greu, dar nu avem nimic de pierdut. Va fi spectacol total.

sursa photo:prosport.ro

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

