Dear Mr. President….


…Come take a walk with me..or maybe..Come to see a super team..OLTCHIM!

 Alo, domnul Voina? Mariana Bitang sînt. Domnul preşedinte Traian Băsescu o să vă sune.
Peste doar un minut, un număr cu 021 e afişat pe ecranul telefonului tehnicianului.

– Alo, domnul Voina? La telefon Traian Băsescu. Vreau să vă felicit, domnule Voina! Eu sînt la Cracovia, la funeraliile preşedintelui Poloniei, dar am auzit că le-aţi bătut pe unguroaice.
– 24-20 a fost, domn’ preşedinte, mulţumesc pentru felicitări! Meritul e însă al jucătoarelor. O să le transmit lor mesajul dumneavoastră.

– E şi meritul dumneavoastră, domnule Voina. Îmi pare rău că nu am putut veni şi eu. Am jucat şi eu handbal, pe acelaşi post cu dumneavoastră. (preşedintele rîde zgomotos)
– Vă aşteptăm la finală, domnule preşedinte. Se va juca la Bucureşti.

– O să vin, domnule Voina. Aveţi o echipă minunată acolo la Vîlcea. Şi o să-l sun şi pe domnul Roibu, că el a insistat foarte mult să menţină această echipă. Încă o dată felicitări!

1 comentariu

  1. marineru a jucat handbal =))) pe mari si oceane. probabil polo :))
    eject mah. dupa ce luam trofeul paula nu te lasa sa dai gol :)))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

