Suflet romanesc….alungat de PCR!:(


Am părăsit o echipă super profesionistă ca Hypo NÖ, pe care nimeni în mod normal, nu ar fi părăsit-o. Am făcut acest pas în speranţa că idealurile mele vor prinde contur şi la Brasov. Dar m-am izbit de invidie, răutate şi nonprofesionalism. Nu ştiu cine ar mai avea curajul să încerce încă o dată. Vreau să mă fac bine înţeleasă: în România am crescut, am învăţat, m-am dezvoltat handbalistic. Sunt mândră că sunt româncă, dar mentalitatea pe plan sportiv trebuie mult schimbată. Respectul faţă de munca sportivilor şi sportivi trebuie total schimbat. Aici, la Györ, la echipă, funcţionează aceste principii, chiar dacă sunt jucător străin. Şi mă intreb atunci : „Oare cum te poţi simţi atunci când iţi e recunoscută munca?” Acest lucru se întâmplă la Györ. Nu e nimic special, doar faptul că fiecare sportiv simte şi o altă împlinire atunci când evoluează la Campionate Europene, Mondiale şi Olimpice. Austria a fost echipa care la momentul 2004 a avut nevoie cu adevărat de serviciile mele. Cu toate că jucam la cel mai înalt nivel la Hypo NÖ, federalii români nu au făcut nici un demers de a fi selecţionată pentru România. Specific, că am fost cea mai nedreptăţită jucătoare a „Generaţiei mele de Aur”, care nu am participat la Mondialele din 1999 Norvegia şi apoi cel mai tragic moment Olimpiada SYDNEY 2000. Am înţeles după mult timp că selecţia s-a făcut în spiritul aceluiaşi PCR (Pile, Cunoştinţe şi Relaţii), locul meu selecţionabil costând la acea vreme 1000 dolari. Tragic, dar adevărat. Se împlinesc 10 ani de atunci şi spun acest lucru în premieră absolută, cu o mare şi „permanentă” durere în suflet. Atunci mai poţi avea regrete când joci pentru altă naţională? NU!!!”, Simona  Spiridon.

Putin cunosc povestea PCR-ului 2000:(..dar multi sunt cei care nu au ezitat sa te conteste!Acum cand Spiridon este cea mai buna marcatoare a Gyor-ului intr-o semifinala de Liga Campionilor ,ne intrebam de ce nu joaca pentru Romania?!Nu!Nu e lipsa de patriotism!Nu ea este cea care ne-a lasat,noi suntem cei care am rugat-o sa plece.Poate acum ne este mai usor sa intelegem de ce nici pe Gaby Rotis nu o avem, de ce Mihaela Ciobanu a ales Spania ,echipa care ne-a eliminat la Campionatul Mondial!

Jos Palaria!Si noi suntem mandrii ca esti romanca!

1 comentariu

  1. Da… cu adevarat trist. si are dreptate. bravo ei ca joaca pentru alta nationala.. decat sa fi stat sa vada cum altii isi bateau joc de munca ei.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

