„Ne-am grăbit spre final(a) !” ;))


Vali, felicitări pentru evoluţie şi pentru rezultat. Cum apreciezi deznodământul?
Din păcate ne-am grăbit puţin pe final, nu am ştiut să gestionăm avantajul de două goluri, şi am scăpat printre degete o victorie. Nici rezultatul de egalitate nu e rău, dar în niciun caz nu trebuie să ne culcăm pe o ureche.

Cum apreciezi şansele de calificare după manşa tur?
Au rămas 50% cu 50%. Györ este o echipă foarte periculoasă şi în deplasare, astfel că ne aşteaptă un meci la fel de greu la Vâlcea.

Aţi dus lupte grele şi azi în defensivă. Cu câte vânătăi te-ai ales după acest joc?
Cu niciuna (n.r. – zâmbeşte). Chiar a fost foarte bine, s-a jucat normal, nu au fost durităţi pe teren.

A fost cel mai greu meci pe care l-aţi jucat în Liga Campionilor?
Nu, am avut partide şi mai dificile. Jocurile cu Viborg au fost mult mai tari.

 Slavici spunea „Sa nu iti fie frica daca nu ai de ce sa te temi”…si  Ada Nechita a inteles mai bine ca oricine asta…s-a dus frica de Pallinger : „De cîte ori am jucat împotriva ei, m-a făcut cu nervii. Aveam o oarecare teamă în faţa ei. Acum însă, nu mi-a apărat decît o singură minge. Mă bucur foarte mult că am ajutat echipa şi că am suplinit absenţa Ramonei Maier.”E un rezultat bun, se putea şi mai bine, dar să nu-l mîniem pe Dumnezeu”

sursa foto:prosport.ro

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

