ce avem si…ce n-avem!


fara :- Elisei, Maier, Vădineanu, Tolnai, Vaşciuk şi Şimkute .

„Maier are glezna stîngă foarte umflată şi nu a făcut deloc antrenamente. Sperăm să se recupereze pînă la retur. Tolnai are viroză, are febră 39 şi a ieşit din calcule, iar Şimkute şi-a fisurat degetul mare de la piciorul drept. S-au ţinut scai accidentările de noi, dar cu cine să ne certăm?”, a declarat Voina. Vaşciuk nu poate fi folosită nici ea, neavînd viză de Ungaria.

cu Anastasia Pidpalova:  „Mă bucur că s-a rezolvat problema mea. Simt că pot să ajut echipa şi vreau enorm să joc. Eu cred că putem cîştiga ambele manşe şi ne putem califica fără emoţii în finală”, 

Valeria Bese: „Gyor e o echipă foarte bună pe teren propriu. Au o mare experienţă competiţională. Au jucat finala sezonul trecut şi vor, cu siguranţă, să ajungă iar acolo.Sîntem pregătite pentru orice. O să dăm totul să ne întoarcem cu un rezultat bun”

Oana Manea: „Vreau să se joace mai repede pentru că am o stare de nervozitate, de surescitare. Nu am însă emoţii, nu mi-e frică de ele.”

Narcisa Lecusanu:   „Nu trebuie sa ne temem de echipa maghiara, pentru ca stim ce poate si care este valoarea ei. Imi doresc enorm sa ne calificam, insa va fi foarte greu. Ambele partide sunt importante, se vor juca pe teren si vom vedea cine este mai puternica. Eu consider ca inspiratia de moment va face diferenta, cele patru echipe sunt egale ca valoare”.

Cris Neagu,Patty Vizitiu,Ioni stanca, Ada Nechita,Pau Uungureanu,Adina Meirosu,Oana Manea,Steluta Luca,Smedescu,Roxana Gatzel.

Succes Oltchim!

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

