Cu sufletul alaturi de copii..oltchim castiga din nou…


Dupa 2 partide de exceptie cu Hypo si Dinamo a venit si randul Viborgului sa piarda. Desi am trait la intensitate maxima meciul,cu un puls urias la ultima faza  cand Pau a aratat inca o data ca este ingerul nostru pazitor, bucuria acestei victorii este rezervata.Frumusetea meciului a fost umbrita de aberatiile arbitrilor si mai ales de eliminarea nedreapta a Cristinei Varzaru:

“I-am atins mana Ramonei, dar nu cred ca a fost fault din spate sau fault de rosu. Daca a fost de rosu eu imi cer scuze si cred ca Ramona stie ca eu n-am vrut sa o accidentez. Ne-am lovit de o aparare foarte buna a Oltchimului, nu prea ne-a mers jocul cu extremele si pivotii si nu am reusit nici sa mergem pe contraatac. Oltchimul este mult mai aproape de calificare, dar au avut si un program mai usor pana acum. Noi ne-am jucat cele mai grele meciuri in deplasare, la Dinamo si Oltchim, iar acum urmeaza un program un pic mai usor pentru noi si mai greu pentru Oltchim. Noi trebuie doar sa jucam bine si atunci probabil ca o sa ne calificam si noi, fiindca astazi am jucat prost”

.In respect pentru Cris nu voi mai afisa entuziasmul victoriilor din meciurile precedente.Dincolo de aceste mici detalii fetele au aratat ca sunt foarte motivate si unite.”

A fost o victorie muncită şi meritată. Am pregătit foarte bine acest meci şi succesul mi se pare unul logic. Am fost unite, am arătat ca o adevărată echipă şi de accea am câştigat. Nu contează cine a marcat şi în ce fel, azi ne-a mers jocul la toate capitolele. Am avut un parcurs perfect până acum şi sper să mai obţinem cel puţin un punct din meciurile din deplasare şi o victorie cu Hypo Viena acasă” . (Cristina Neagu,dupa o alta evolutie de exceptie)

Admirabila a fost si sustinerea campaniei ” Din inima pentru copii” a ziarului Click!

Este un lucru frumos să ajuţi copiii, ne bucurăm că suntem implicate în acest proiect. Cred că mai mulţi sportivi ar trebui să participe la astfel de acţiuni, pentru că orice persoană poate ajuta un copil”, a spus Ramona Maier, care a semnat cu plăcere mingea care va fi scoasă la licitaţie în campania „Din inimă pentru copii”.„Mi se pare o acţiune foarte bună şi părerea mea este că ar trebui făcută mai des. Mai multe persoane din lumea sportului ar trebui să se implice în astfel de acţiuni care vizează ajutorul copiilor”, a spus extrema Alice Ardean Elisei. De asemena mesajul campaniei „Fii bun,ajuta!” a fost afisat pe un banner urias la centrul terenului inaintea inceperii partidei.

Oltchim si-a consolidat pozitia in fruntea grupei si pare ca nu mai poate rata finala probabil contra aceluias viborg dupa cum preconizeaza si Mister Jakob Vastergaard „Evoluţia noastră a fost destul de bună, însă nu am excelat. Vâlcencele formează una dintre cele mai valoroase echipe din Ligă şi cred că ne vom mai întâlni în finală”.

 

CLASAMENT:

1. Oltchim 3 3 0 0 88-76 6 p

2. Viborg 3 2 0 1 91-82 4 p

3. Volgograd 3 1 0 2 80-81 2 p

4. Hypo Viena 3 0 0 3 73-93 0 p

Succes Oltchim:X:X!!!

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

