a inceput hegemonia:X


daca in Viena a fost magie…acum a inceput hegemonia:X..Fetele au aratat astazi placerea de a juca..De cand nu ati mai vazut-o pe Cris Neagu bucurandu-se atat la un gol? atata motivare..Si cum sareau de fericire la final…oltchim a renascut:X fara” caderi”in timpul meciului,fara greseli tehnice,concentrare,dorinta ,ambitie ..:X S-au dus si rusoaicele..Vor pleca in Rusia asa cum preconizam :mai bogate decat au venit: fara niciun punct dar cu placerea de a fi vazut la Valcea un public si o echipa minunata.Kochetova?! a jucat?! nu-mi amintesc:))jucatoarea care a bombardat poarta viborgului cu nu mai putin de 12 goluri ,a avut prima reusita in meciul de astazi in repriza a doua spre finalul meciului…Daca nu era Levina pe teren Dinamo nu ar fi trecut de granita celor 10 goluri:)) Multumim oltchim!Sucees:X se vad semifinalele..:X

( dovada clara a placerii si devotamentului cu care fetele au jucat:X)

Cu patru puncte, drumul spre semifinale e mai neted. Astazi cred ca apararea a castigat meciul, chiar daca au fost si destule greseli. Important este ca fetele au muncit mult si i-au dorit victoria. Cred ca dupa aceste doua victorii handbalistele au iesit din acea groapa psihologica de dupa Campionatul Mondial din China. Pentru noi urmeaza un meci extrem de dificil, cu Viborg. Am inteles ca Varzaru a marcat de 14 ori cu Hypo. O felicit dar sper sa o putem anihila”, a spus Voina.

Narcisa Lecusanu: “Avem patru puncte din doua meciuri, dar asta nu inseamna ca suntem calificate, mai avem mult drum de parcurs pana in semifinale. Ma bucura foarte mult aceasta victorie, am demonstrat ca succesul de la Viena nu a fost o intamplare. Cu Viborg va fi si mai greu, dar trebuie sa ne mobilizam si sa obtinem alte doua puncte importante. Sper ca la finalul partidelor sa nu fie nevoie de o departajare la golaveraj și sa ne calificam gratie punctelor acumulate.”

Patricia Vizitiu: “Nu ne-au surprins. Le stiam pe de rost orice miscare, le-am studiat profund. Și noaptea le visam pe rusoaice. Nu mi-a fost teama de aceasta partida, mai ales ca stiam ca vom avea de partea noastra un public minunat care de fiecare data ne-a purtat spre victorie.”

Iulia Puscasu: “Ne-am pregatit foarte bine pentru acest meci. Le stiam foarte bine jocul, in amanunt si nu ne-au surprins cu mare lucru. Cred ca am facut o aparare foarte buna, am fost rele, in sensul bun al cuvantului. Sper sa putem fi asa si in urmatoarele partide. Cu Viborg va fi un alt meci, au un alt stil de joc dar avem sanse mari de a invinge.”

Valeria Bese“Îmi cer scuze, dar din dorinţa de a ajuta în acel moment, nu m-am mai gîndit la eliminare. M-am uitat şi pe tabelă şi nu am mai văzut eliminarea”

Viktor Riabiîh:“Şi eu am handbaliste de valoare în echipă, sînt campioane mondiale, dar nici una nu e precum Cristina Neagu. A fost formidabilă. Degeaba am încercat să o ţinem om la om, a făcut tot ceea ce a vrut pe teren

ce regreta domnul Viktor?! probabil ca Neagu nu s-a nascut in Rusia..ne pare rau nu o dam:)) este mai mult decat formidabila:X o iubim ,e a noastra ,suntem mandri de ea:X!

Succes oltchim!

3 comentarii

  1. ma bucur sa te regasesc asa bucuroasa.😉
    la mai mare!

  2. bv oltchim….:D

  3. Pai… greseli au fost in primele minute, ca dupa aia, Oltchim si-a ocupat locul cuvenit. SI ai dreptate!
    De cand nu s-a mai bucurat Cristina de un gol.. De fapt aseara, s-a bucurat la toate care le-a dat.. dar ala.. a fost momentul in care mie una imi venea sa plang… si nu stiu de ce. pur si simplu eram asa de fericita pentru succesul lor. si acuma cand scriu imi aduc aminte de acel gol, in rad singura, si imi dau lacrimile. Fara motiv, stiu!
    Orcum, ma bucur ca au castigat!!
    Sa speram ca duminica, vor avea parte de inca o victorie, sau macar un egal!
    Bafta fetele!:X


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

