soc in handbalul feminin..cine minte? de ce?


Se pare ca fostul inter al nationalei Romaniei,Simona Gogirla, are probleme cu Rulmentul Brasov dupa ce a parasit echipa din considerente financiare pentru a se transfera la  Rapid CFR.Jucatoarea afirma ca antrenoarea echipei de sub Tampa ,Mariana Tarca i-a interzis sa mai intre in sala: „Eu mă antrenam cu echipa de băieţi, dar mi s-a transmis de oamenii de acolo că au primit ordin să nu mă mai lase de-acum încolo. Doamna Mariana Tîrcă, antrenoarea Rulmentului, a spus că eu creez atmosferă la echipă şi am fost şi ameninţată că o să am probleme în Braşov”.Jucătoarea va continua însă să se pregătească într-o altă sală la Braşov, urmînd să vină doar la meciuri la noua sa echipă, Rapid. „Nu înţeleg. E sală proprietate privată la Braşov? Eu sînt duşmanul Braşovului acum, după ce am jucat acolo atît timp?”, a adăugat Gogîrlă. Raspunsul Marianei Tarca nu a intarziat :„Sînt nişte inepţii declaraţiile ei. Cine sînt eu să nu o mai las să intre în sală la Braşov? E sala mea? Pe mine nu mă intersează Gogîrlă. Nu poate ieşi în evidenţă şi se folosesşte de numele meu? Să înţeleagă o dată pentru totdeauna că drumurile noastre s-au despărţit şi cu asta-basta. Să mă lase să-mi văd de treaba mea! Să nu mai sune fetele de la echipă şi să încerce să le convingă să plece de la Braşov!”  Simona Gogirla se apara si continua acuzele la adresa celei cu care ,nu de mult,avea o relatie foarte buna :”Nu am minţit cu nimic. Am spus adevărul, Martori îmi sînt oamenii de la sală. Nu mă folosesc de numele nimănui, dar mie îmi plac oamenii corecţi, care spun lucrurilor pe nume”

Duminică seara am dat câteva telefoane, întrucât doream să mă antrenez în sală, alături de echipa de băieţi, fără să am vreo intenţie ascunsă.

Mi s-a transmis că s-au primit ordine clare ca eu să nu pun picioarul în sală. A doua zi, soţul meu a mers la sală, pentru a cere lămuriri.

Acolo s-a întâlnit cu Sorin Târcă, cel care a început să ne înjure de familie şi să ne ameninţe. Abia în acel moment soţul meu a ripostat şi i-a transmis că o să-i aplice o corecţie fizică, dar nimic mai mult.

Acesta a fost şirul evenimentelor şi tot ceea ce spun este adevărat. Nimeni nu a spus că va plăti o persoană care să-i facă rău. Dar aceste mizerii caracterizează familia Târcă„, a menţionat Simona Gogârlă.

Simona Gogârlă a precizat că s-a săturat de răutatea unor persoane din Braşov şi este hotărâtă să părăsească oraşul de la poalele Tâmpei. „Tot conflictul a început în urmă cu doi ani, atunci când Mariana Târcă a crezut că eu am contribuit la demiterea ei, întrucât doream să devin antrenoare la Rulmentul.

Dacă era aşa, atunci nu veanea Herbert Muller la Braşov. Familia Târcă a căutat tot timpul sămânţă de scandal, dar efectiv sunt scârbită de ceea ce se întâmplă şi vreau să plec cât mai repede din Braşov.

Nu mă mai interesează acest subiect şi nu cred că are rost să continuăm această mizerie„, a precizat Simona Gogârlă.

Simona Gogârlă: „Sorin Târcă ne-a asigurat că ne va face viaţa un coşmar“

Mariana Târcă: „O să depun plângere la Poliţie împotriva familiei Gogârlă“

Astfel, Mariana Târcă a fost ameninţată, în cursul după-amiezii de ieri, de soţul jucătoarei, Cornel Gogârlă.

După spusele antrenoarei, acesta i-ar fi transmis prin intermediari că va plăti o persoană cu 1.000 de euro, ca să-i facă rău Marianei Târcă.

Antrenoarea Rulmentului va depune o plângere la Poliţia Braşov şi intenţionează să-l dea în judecată pe soţul Simonei Gogârlă, întrucât „s-a ajuns mult prea departe şi s-a trecut la ameninţări serioase. Nu mă mai simt în siguranţă în Braşov. Probabil că voi cere protecţie„, a declarat Mariana Târcă.

Iritat de faptul că Simonei Gogârlă i s-ar fi interzis accesul în Sala Sporturilor „D.P. Colibaşi”, Cornel Gogârlă s-a prezentat aseară la sală. „El a venit extrem de nervos şi supărat că eu i-am interzis soţiei lui să se pregătească la Braşov.

Însă, nu este nimic adevărat. Eu am fost cu echipa în cantonament la Sfântu Gheorghe şi nu am nicio legătură cu acest subiect.

În plus, Simona Gogârlă a semnat cu Rapid, iar dacă ar fi o jucătoare profesionistă nu ar avea ce căuta la Braşov„, a afirmat Mariana Târcă.

Antrenoarea Rulmentului s-a arătat foarte panicată la conferinţa de presă de astăzi şi a menţionat că nu se mai simte în siguranţă la Braşov.

Cornel Gogârlă mi-a transmis, în mod indirect, că va plăti cu 1.000 de euro o persoană care să-mi facă rău.

Nu credeam că se va ajunge atât de departe şi sunt chiar speriată. Mă tem pentru siguranţa mea şi a familiei mele.

Am decis să depun o plângere la Poliţie şi să cer chiar protecţie. Intenţionez să acţionez în instanţă familia Gogârlă„, a precizat antrenoarea Rulmentului, Mariana Târcă, care pare hotărâtă să pună capăt acestui conflict:„Este pentru ultima dată când mai vorbesc despre familia Gogârlă. Pur şi simplu m-am săturat şi nu vreau să mai continuăm această poveste„.

Cine minte? si de ce? Nu vom afla curand…cert este ca lumea handbalului romanesc nu mai avea nevoie de inca un scandal dupa cele intamplate cu :Tadici „jignitorul”,mita pentru arbitrii,acuzatiile sexuale de la centrul national olimpic de excelenta…

3 comentarii

  1. de ce te-a prins asa de tare subiectul asta?
    doua nuci tari, doua sabii care nu incap intr-o singura teaca. se mai intampla. nu e un soc, e o cearta. nu te poti uita mai departe la partile frumoase? asa ca pana acum.😉

  2. 😦 nush ce sa zik pakat ca s-au certat:(

  3. Minciuna are picioare scurte.
    Dar, in cazul asta, nu cred ca o sa vina Simona in fata presei si sa zica „Eu am mintit” sau invers.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

