cea mai frumoasa prietenie…:X



Sora ei, Neagu
E nedespărţită de Cristina Neagu.”Ne-am apropiat de cînd jucam la junioare, în echipa naţională. Ne-am sprijinit una pe cealaltă, ne-am încurajat. Pentru mine e mai mult decît o prietenă, e o soră„, declară Patricia. Stau în aceeaşi cameră în cantonamente, nu au secrete una faţă de cealaltă. „Eu mă duc acasă la ea ca la mine, la fel şi invers. E o prietenie care sper să dureze pentru totdeauna„.

avem cea mai frumoasa echipa din lume..cu cele mai frumoase prietenii:X

3 comentarii

  1. esty cea mai tre pwp:*
    paty este cea mai tare
    are meciuri in pioare
    si cristina surioare ei
    facu un meci bun impreuna

  2. akm sper ca o sa joace neagu cu vizitiu impreuna joaca magic impreuna:X:X:X

  3. in joc, combinatia perfecta.
    si prietenia lor:X
    la fel de perfecta.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

