Oltchim…e MAGIE..:X


Am invinssss!!! Astazi a fost MAGIE….Am fost din alta Galaxie….Abracadabra si Hypo a disparut….nu a existat pe teren, show-ul total era al campioanelor noastre..Oltchim a STRALUCIT! Am avut un meci perfect,din primul pana in ultimul minut am condus…ne-a iesit tot!Pau a inchis poarta, campioana olimpica Oh a fost junioare pe langa PATTY a noastra..Doamne ce torpile a incasat poarta lu’ Hypo nici scutul antiracheta al americanilor nu le mai putea salva…Neagu,desi s-au chinuit sa o tina om la om,a facut faze de exceptie,Ioni si Oana au aratat ca avem cei mai buni pivoti din lume,apararea Stela,Vali,Gaby au avut un mesaj clar”pe aici nu se trece” si extremele Rami,Ada,Iuli au ascuns mingea si exersau fazele de antrenament:pasa-contraatac-gol:))

Ce victorie!:X:X:X Campioanele noastre au fost peste multiplele lor campioane;))

Multumim fetelor! A fost un vis:X

Multumesc Mister Voina ca ati avut incredere in Patty…:X

Si …pentru Oltchim prima victorie:X.Ne vedem saptamana viitoare cu rusoaicele si cu aceeasi glorie:X Va iubim!Succes Oltchim!

11 comentarii

  1. Multi nu au avut incredere in fete. Ele au demonstrat ca trebuie sa avem incredere in ele,mereu.
    Si cum ziceau si comentatorii, fetele de la Hypo nu sunt obisnuite sa se joace corect,pe teren propriu.
    Fetele noastre au fost clar in cea maii buna forma.
    Alea de la Hypo, pe langa faptul ca dormeau in teren, mai jucau si teatru.

  2. bv oltchim nu au jucat asa de mult timp
    :X:X:X

  3. judecand dupa valoarea fiecarui lot, rezultatul este unul normal.
    dar tu ai voie sa te bucuri cat poftesti🙂
    am castigat prima batalie, razboiul e insa lung si greu.
    sper ca fetele si-au regasit increderea si pofta de victorii.
    voina nu a avut prea mare incredere in patty. ea s-a IMPUS in echipa, in ciuda multor piedici. bravo ei!
    si tie, pentru perseverenta si entuziasm.😉

    • dap era normala probabil…dar maniera in care am castigat a dus la entuziasmul asta:P daca era un meci urat..fara viteza..si totusi o victorie nu ar mai fi fost asa..dar am vazut la fete dorinta,viteza,placerea de a juca de a castiga:X fara caderi majore in timpul meciului..
      Despre Patty corect s-a Impus,jos palaria pentru ea,eu am zis e de valoare mare,dar dak Mister nu o lasa sa joace unde se impunea?pe banca?acasa?nu..pentru asta i-am multumit ca a lasat-o sa joace sa arate ca e buna..nu pentru ca ar fi avut el vreo contributie deosebita in explozia extraordinara a Patriciei:P:)

      • ai prins ideea😉
        sa te pregatesti pana duminica seara. vei avea atunci motive serioase sa te entuziasmezi si mai tare.
        ceea ce-mi doresc si mie.🙂
        salut voios de … pionier

      • ;)) sper din tot sufletul sa am motive…si am incredere in fete ca o sa ne faca iar fericiti:) Mai ales ca jucam acasa…:X Le trimit salutul tau de pionier si fetelor:) Spunele tu ca le iubim;)):*

  4. le voi transmite cu mare drag.🙂

  5. paty si-a aratat valoarea pe care a avut-o mereu
    voina na stiu sa profite de ea
    nationala era mai inarita cu ia decat cu geiger :)):)):

    • noo :)) cum asa..?:)) geiger? cea mai buna stangace:)) nu a vazut-o pe patty..credea ca e dreptace..”nu era benefic pt neagu”….castigam cu norvegia dak era si patty..sa arunce de la 9..ea cris si amariei…avea cine sa arunce..asa geiger a facut schimb de tusha cu tivadar si moldovan=)) viitorul romaniei:D

  6. cine eu :O:O:O nam credit :)):))

  7. Speranta moare ultima, in astfel de cazuri.(aproape mereu)
    Sa avem incredere in ele!:X
    O sa faca tot posibilul sa castige, sunt sigura.
    Isi doresc victoria! S-a cunoscut si in meciul cu Hypo.
    Daca nu si-o doreau,… nu faceau un meci atat de bun!:x


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

