urmeaza Hypo..? a fost Resita;))


 

Radu Voina (Oltchim Rm. Vâlcea): „Aş vrea să felicit echipa din Reşiţa, care a a făcut, în opinia mea, un joc foarte bun. Din păcate, nu palmaresul joacă pe teren. Desigur, echipa Oltchim Râmnicu Vâlcea impresionează prin valorile individuale, dar la ora actuală totul se joacă pe teren. Încă o dată felicitări echipei dumneavoastră, minunatului dumneavoastră public. De mult n-am fost priviţi cu atâta simpatie în ţară. Vreau să-l felicit pe colegul meu Florin Pera, care face o treabă nemaipomenită aici. Un asemenea joc şi o asemenea dăruire pe teren, de înţeles pe undeva, pentru că în faţa Oltchimului cam toată lumea joacă la capacitate maximă, nu ne scuză nouă nenumăratele greşeli tehnice. Remarc atmosfera deosebită, o echipă foarte frumoasă, a dvs., căreia îi doresc din tot sufletul să realizeze ceea ce şi-a propus. Sunt puţine echipe în ţară care au realizat o politică a paşilor mărunţi. Aţi intrat în Ligă, aici nu aveţi pretenţii peste puterea dumneavoastră. Vă faceţi treaba în acest an şi sunt convins că în anul viitor veţi avea un cuvânt greu de spus. În ceea ce priveşte echipa mea, sunt nemulţumit de enorm de multele greşeli tehnice. Ca o simplă informaţie, am comis 17 greşeli tehnice în prima repriză, ceea ce înseamnă foarte mult pentru o echipă ca Oltchim. Una peste alta, cred că a fost un meci frumos, care a plăcut minunatului dumneavoastră public, care se vede că este cunoscător de handbal şi nu întâmplător aveţi două echipe la cel mai înalt nivel. Cu un asemenea public, cu asemenea oameni care sprijină sportul, sunt convins că pe viitor veţi putea realiza lucruri îndrăzneţe. Vă urez succes!“

Florin Pera (Univ. Reşiţa): „Vreau să-i mulţumesc domnului Radu Voina pentru cuvintele frumoase adresate nouă. Campionii întotdeauna ştiu să vorbească, chiar şi atunci când câştigă la o diferenţă mare. Oltchim a fost net superioară. Noi am făcut tot posibilul să dăm o replică cât mai bună. Am avut, din păcate, un început de joc mai timorat. Poate că importanţa acestui joc, publicul numeros, au pus puţin presiune pe fete şi acest lucru s-a văzut. Noi am reuşit apoi să ne remontăm şi până la pauză cred că am jucat destul de bine şi am reuşit să încheiem prima repriză la o diferenţă de patru goluri. La pauză le-am cerut să aibă încredere în ele, că pot să joace şi în faţa unei echipe de talia Oltchimului. E adevărat că şi începutul celei de-a doua reprize ne-a fost nefavorabil. Am avut câteva ratări, câteva greşeli tehnice, şi treptat valoarea şi experienţa echipei Oltchim s-a simţit în joc şi diferenţa a început să crească în favoarea lor. Nu ne-am propus ca obiectiv să învingem Oltchimul, ci ne-am dorit să facem un joc cât se poate de bun, să ne ridicăm cât putem la nivelul unui club de o asemenea talie. Pentru noi, pentru mine personal este o performanţă că în doi ani am reuşit să aducem Oltchimul la Reşiţa. Sperăm din tot sufletul să mergem înainte cu încredere şi să ne realizăm obiectivul. Îmi pare rău pentru ultimele minute ale meciului. Până în minutul 50 a fost un meci destul de antrenant. Pe final, cred că fetele au căzut văzând diferenţa şi nu au mai avut puterea să lupte până în ultima secundă. E singurul lucru care le pot reproşa, finalul de joc. Ar fi trebuit să joace până în ultima secundă, chiar dacă cu toţii ştiam că era aproape imposibil să obţinem un rezultat pozitiv în faţa Oltchimului. Vreau să-i mulţumesc domnului Radu Voina, care încă o dată a demonstrat că pe lângă faptul că a fost un mare jucător, este şi un mare antrenor. Îi doresc mult succes, sunt şi eu un fan al echipei Oltchim şi sperăm din tot sufletul ca pe viitor Reşiţa să fie mai aproape de echipele mari.“

Universitatea Reşiţa – Oltchim Râmnicu Vâlcea 21-36 (10-14)

30 ianuarie 2010; Sala Polivalentă din Reşiţa; spectatori: 1.600.

Au arbitrat Ana Maria Duţă şi Diana Florescu.

Aruncări de la 7 metri: Reşiţa -9 (7 transformate), Oltchim – 7 (5 transformate).

Avertismente: Loredana Iancu, Anişoara Marcu, Ştefania Lazăr / Valeria Beşe, Oana Manea, Gabriela Szucs.

Eliminări 2 min.: Anişoara Marcu, Alexandra Haşegan / Iulia Puşcaşu, Adina Fiera, Oana Manea, Olga Vashchuk, Patricia Vizitiu.

„U“ Reşiţa: Paula Teodorescu, Cristina Bobeică, Bianca Anghelescu – Mirela Toma (8), Anişoara Marcu (4), Laura Roiban (2), Călina Calu (2), Ştefania Lazăr (2), Loredana Iancu (1), Claudia Rupa (1), Alexandra Haşegan (1), Mirabela Cricleviţ, Diana Costin, Renata Bârz.

Oltchim: Talida Tolnai, Andreea Smedescu – Iulia Puşcaşu (7), Roxana Gatzel (6), Ionela Stanca (5), Ramona Maier (5), Patricia Vizitiu (5), Cristina Neagu (3), Valeria Beşe (2), Adina Fiera (1), Oana Manea (1), Rehina Shymkute (1), Gabriela Szucs, Olga Vashchuk.

…si Pidpalova?:(( …nu a dat gol?nu a jucat?cum asa?:((..no problem..revine cu barza in liga campionilor :((

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

