Oltchim…ce campioana!


     

un meci nebun…istoria s-a repetat ..in ultima secunda ,dar de aceasta data ,doar a primei reprize Fernandez ne-a inscris un gol…Parea scenariul de cosmar de la campionatul mondial din China cand Spania ne inscria golul eliminarii in ultima secunda a meciului.Insa ,acum,daca se poate vorbi de razbunare in sport,ne-am razbunat.Oltchim a invins Itxako la doar un gol diferenta…un gol al sperantei,al calificarii ,o victorie dulce…Dar ,ca de fiecare data,fetele noastre s-au gandit sa fie putin mai palpitant..:X..am tremurat,am strigat,am ras,ne-a fost frica dar mereu am stiut ca veti castiga…am simtit ca traim..si va multumim.Vrem sa traim asa fiecare meci ..semifinala..finala si apoi sa iesim pe strada si sa strigam :”Suntem mandrii de voi ,Campioaneleee”Suntem alaturi de voi!

1 comentariu

  1. Am pierdut meciul asta…dar cred k a fost tare dupa cate povestesti tu aici.;)) Recunosc ca nu prea sunt in tema cu sportul dar pot sa spun k in generala mi a palcut si mie destul de mult sa fac handbal…..Felicitari pt blogul tau….ai topicuri foarte interesante!:*


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

